Zeleno in modro oblikovana geometrijska figura, sestavljena iz diamantov, razporejenih v vzorcu.
Olimpijski marketing

Trženje iz zasede

Trženje iz zasede (Ambush Marketing) je praksa podjetij, ki poskušajo vzpostaviti neupravičeno povezavo s športnim dogodkom, športnikom ali določeno organizacijo, čeprav za to nimajo sponzorskih ali drugih pravic. Cilj je ustvarjanje zavajajočega vtisa, da so sponzor posameznega dogodka ali športnika, s čimer želijo neupravičeno pridobiti prepoznavnost in krepiti svoj ugled. Hkrati s tem zmanjšujejo ekskluzivnost uradnih sponzorjev.

V olimpijskem kontekstu gre za vsakršno neupravičeno povezovanje z idejo olimpizma, olimpijskimi simboli ali uporabo podobe/imen članov reprezentance. Tovrstna dejanja predstavljajo kršitev pravic intelektualne lastnine in pravil Olimpijske listine.

Ukrepanje Olimpijskega komiteja Slovenije v primeru kršitev

V primeru kakršnihkoli zaznanih kršitev Olimpijski komite Slovenije nemudoma:

  • kontaktira kršitelja in zahteva takojšnjo prekinitev aktivnosti,
  • obvesti Mednarodni olimpijski komite in širšo javnost,
  • kršitev prijavi Oglaševalskemu razsodišču pri Slovenski oglaševalski zbornici,
  • proti kršitelju sproži ustrezne pravne postopke.

Priročnik

Preberite priročnik Marketing iz zasede: Dobra praksa:

Trženje iz zasede

229.57 KB

Prenesi

Glavna sponzorja

Veliki sponzorji

Sponzorji

Glavni medijski sponzor