Z današnjim dogodkom se je zaključila letošnja akcija #vednopodpiraj dober namen, pod okriljem katere je Coca-Cola v Sloveniji v sodelovanju z družbami Petrol, Mercator in Tuš podelila donacijo v skupni višini 67 tisoč evrov.
Prejemniki donacije in nosilci zmagovalnih projektov so Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje za dijaški sklad projekta Botrstvo, Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez za štipendije mladih športnikov in društvo Morigenos za raziskovanje delfinov v slovenskem morju.
Dogodka so se udeležili Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvaško, Bosno in Hercegovino in Slovenijo, Jure Košir, eden od najuspešnejših slovenskih alpskih smučarjev in ambasador akcije #vednopodpiraj dober namen, ter predstavniki zmagovalnih projektov in koristniki donacije.
Namen akcije #vednopodpiraj dober namen je osveščati slovenske potrošnike o nekaterih ključnih družbenih in okoljskih temah. Coca-Cola Slovenija v letošnjem letu za zmagovalne projekte na področjih športa, okolja in skupnosti skupno namenja 60 tisoč evrov, v sodelovanju z družbami Petrol, Mercator in Tuš pa se je za tri dobre namene zbralo še dodatnih sedem tisoč evrov.
Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvaško, Bosno in Hercegovino in Slovenijo, je poudarila pomen podpiranja skupnosti, v katerih podjetje posluje: »V družbi Coca-Cola je družbena odgovornost podstat poslovanja. Celoten izkupiček akcije #vednopodpiraj dober namen v višini 67 tisoč evrov namenjamo nosilcem zmagovalnih projektov. S ponosom podpiramo njihovo poslanstvo.«
Začetki letošnje akcije #vednopodpiraj dober namen segajo v december 2018, ko je Coca-Cola potrošnike povabila h glasovanju za zmagovalne projekte. V začetku letošnjega leta so potrošniki z blizu 50 tisoč glasovi izglasovali prejemnike donacije in skozi leto z nakupom pijač podjetja in drugih promocijskih izdelkov pripevali k zbiranju sredstev za tri dobre namene.
Pomen podpiranja tovrstnih družbenih pobud je na dogodku izpostavil eden od najuspešnejših slovenskih alpskih smučarjev in ambasador akcije #vednopodpiraj dober namen Jure Košir: »V minulih mesecih smo opravili veliko delo za okolje in mlade v Sloveniji. Ker sem tudi sam zrasel s športom, mi je med tremi zmagovalnimi projekti še posebej blizu podpiranje mladih športnikov, saj s tem utiramo pot v svetlo športno prihodnost Slovenije. Brez podpiranja mladih športnih upov tudi olimpijsko leto, ki je pred nami, ne bi imelo smisla. Hvala vsem, ki ste slišali naše sporočilo in sodelovali v akciji #vednopodpiraj dober namen.«
Na dogodku sta donacijo osebno prevzela Bogdan Gabrovec, predsednik OKS – ZŠZ, in Anita Ogulin, predsednica ZPM Ljubljana Moste-Polje. Tilen Genov iz društva Morigenos je v video nagovoru pojasnil: »V društvu Morigenos smo veseli, da smo sodelovali v akciji #vednopodpiraj dober namen. Donirana sredstva smo namenili za raziskovanje delfinov na terenu in na ta način pridobili kopico koristnih podatkov. Del sredstev smo porabili tudi za izobraževanje in ozaveščanje javnosti. Tako pridobljeni podatki kot večja vključenost širše javnosti pripomoreta k boljšemu dolgoročnemu varstvu delfinov v slovenskem morju«.
O pomenu športne štipendije je spregovorila njena dobitnica, plavalka in kandidatka za OI v Tokiu 2020 Neža Klančar: »Finančna podpora mladim športnikom veliko pomeni. Namesto finančnih skrbi nam omogoča, da se osredotočamo na treninge in tekme. Športna štipendija je tudi nagrada za vložen trud. Svojo športno štipendijo namenjam na primer za dodatne treninge, prehrano in tudi za hobije. Iskrena hvala OKS-ZŠZ, Coca-Coli in drugim podpornikom, ki mi s podporo omogočajo lažjo pot do uresničevanja svojih ciljev.«
V imenu dijakov, ki jim je donacija olajšala življenje, je spregovoril Samo Lesar, svetovalni delavec v Dijaškem domu Bežigrad: »Mladostnikom je zelo neprijetno govoriti o finančnih stiskah njihovih družin. Verjetno je to zanje ena izmed najbolj neprijetnih tem. Sredstva, donirana v okviru akcije #vednopodpiraj dober namen za dijaški sklad projekta Botrstvo, so krila stroške bivanja v dijaškem domu. Donacija je dijakom omogočila, da so lahko zaživeli za odtenek bolj brezskrbno.«
Več o akciji #vednopodpiraj dober namen najdete na spletnem mestu www.vednopodpiraj.si.
PREDSTAVITVENI VIDEO dobrodelne akcije #vednopodpiraj DOBER NAMEN
vir: Coca-Cola
fotografije: Matic Kremžar
Dogodka so se udeležili Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvaško, Bosno in Hercegovino in Slovenijo, Jure Košir, eden od najuspešnejših slovenskih alpskih smučarjev in ambasador akcije #vednopodpiraj dober namen, ter predstavniki zmagovalnih projektov in koristniki donacije.
Namen akcije #vednopodpiraj dober namen je osveščati slovenske potrošnike o nekaterih ključnih družbenih in okoljskih temah. Coca-Cola Slovenija v letošnjem letu za zmagovalne projekte na področjih športa, okolja in skupnosti skupno namenja 60 tisoč evrov, v sodelovanju z družbami Petrol, Mercator in Tuš pa se je za tri dobre namene zbralo še dodatnih sedem tisoč evrov.
Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvaško, Bosno in Hercegovino in Slovenijo, je poudarila pomen podpiranja skupnosti, v katerih podjetje posluje: »V družbi Coca-Cola je družbena odgovornost podstat poslovanja. Celoten izkupiček akcije #vednopodpiraj dober namen v višini 67 tisoč evrov namenjamo nosilcem zmagovalnih projektov. S ponosom podpiramo njihovo poslanstvo.«
Začetki letošnje akcije #vednopodpiraj dober namen segajo v december 2018, ko je Coca-Cola potrošnike povabila h glasovanju za zmagovalne projekte. V začetku letošnjega leta so potrošniki z blizu 50 tisoč glasovi izglasovali prejemnike donacije in skozi leto z nakupom pijač podjetja in drugih promocijskih izdelkov pripevali k zbiranju sredstev za tri dobre namene.
Pomen podpiranja tovrstnih družbenih pobud je na dogodku izpostavil eden od najuspešnejših slovenskih alpskih smučarjev in ambasador akcije #vednopodpiraj dober namen Jure Košir: »V minulih mesecih smo opravili veliko delo za okolje in mlade v Sloveniji. Ker sem tudi sam zrasel s športom, mi je med tremi zmagovalnimi projekti še posebej blizu podpiranje mladih športnikov, saj s tem utiramo pot v svetlo športno prihodnost Slovenije. Brez podpiranja mladih športnih upov tudi olimpijsko leto, ki je pred nami, ne bi imelo smisla. Hvala vsem, ki ste slišali naše sporočilo in sodelovali v akciji #vednopodpiraj dober namen.«
Na dogodku sta donacijo osebno prevzela Bogdan Gabrovec, predsednik OKS – ZŠZ, in Anita Ogulin, predsednica ZPM Ljubljana Moste-Polje. Tilen Genov iz društva Morigenos je v video nagovoru pojasnil: »V društvu Morigenos smo veseli, da smo sodelovali v akciji #vednopodpiraj dober namen. Donirana sredstva smo namenili za raziskovanje delfinov na terenu in na ta način pridobili kopico koristnih podatkov. Del sredstev smo porabili tudi za izobraževanje in ozaveščanje javnosti. Tako pridobljeni podatki kot večja vključenost širše javnosti pripomoreta k boljšemu dolgoročnemu varstvu delfinov v slovenskem morju«.
O pomenu športne štipendije je spregovorila njena dobitnica, plavalka in kandidatka za OI v Tokiu 2020 Neža Klančar: »Finančna podpora mladim športnikom veliko pomeni. Namesto finančnih skrbi nam omogoča, da se osredotočamo na treninge in tekme. Športna štipendija je tudi nagrada za vložen trud. Svojo športno štipendijo namenjam na primer za dodatne treninge, prehrano in tudi za hobije. Iskrena hvala OKS-ZŠZ, Coca-Coli in drugim podpornikom, ki mi s podporo omogočajo lažjo pot do uresničevanja svojih ciljev.«
V imenu dijakov, ki jim je donacija olajšala življenje, je spregovoril Samo Lesar, svetovalni delavec v Dijaškem domu Bežigrad: »Mladostnikom je zelo neprijetno govoriti o finančnih stiskah njihovih družin. Verjetno je to zanje ena izmed najbolj neprijetnih tem. Sredstva, donirana v okviru akcije #vednopodpiraj dober namen za dijaški sklad projekta Botrstvo, so krila stroške bivanja v dijaškem domu. Donacija je dijakom omogočila, da so lahko zaživeli za odtenek bolj brezskrbno.«
Več o akciji #vednopodpiraj dober namen najdete na spletnem mestu www.vednopodpiraj.si.
PREDSTAVITVENI VIDEO dobrodelne akcije #vednopodpiraj DOBER NAMEN
vir: Coca-Cola
fotografije: Matic Kremžar