Odbor za gospodarstvo in finance
Odbor za gospodarstvo in finance je organ Izvršnega odbora OKS-ZŠZ, ki ima najmanj 7 in največ 15 članov.
Pristojnosti so:
Pristojnosti so:
- sodeluje pri pripravi programskih izhodišč na področju trženja in financ OKS-ZŠZ,
- pripravlja strateške usmeritve na področju financ, davkov, marketinga in različnih vej gospodarstva, ki so povezana s področjem športa,
- spremlja zakonodajo na svojem delovnem področju in pripravlja predloge sprememb,
- opravlja druge aktivnosti s svojega področja delovanja.
Klub sponzorjev
Predsednik:
Člani: predstavniki sponzorjev OKS
Prva tovrstna skupina (imenovala se je marketinški klub) je bila oblikovana že na začetku razvoja olimpijskega marketinga, da bi:
Koncept se ohranja še danes z razliko, da je klub dobil drugačno ime - klub sponzorjev, in združuje sponzorje OKS.
Delovna srečanja so organizirana navadno do 4-krat letno predvsem z namenom informiranja o preteklem, tekočem in prihajajočem marketinškem dogajanju (promocijske akcije, organiziranje posameznih projektov, …). Čedalje bolj pa njihova vsebina postaja usmerjena na nastajanje številnih idej o še boljšem marketinškem (so)delovanju, velikokrat kot predlogi s strani sponzorjev. To je odlično izhodišče, da na upravljanje olimpijskega marketinga vplivajo ravno tisti, ki so dejansko njegovi ustvarjalci oziroma podporniki.
Kontakt strokovne službe:
Dragica Koželj
Tel: 01 230 60 04
Email: dragica.kozelj@olympic.si
Člani: predstavniki sponzorjev OKS
Prva tovrstna skupina (imenovala se je marketinški klub) je bila oblikovana že na začetku razvoja olimpijskega marketinga, da bi:
- omogočili tesnejše povezovanje poslovnih partnerjev,
- izmenjavo poslovnih izkušenj,
- seznanjanje z dodatnimi možnostmi, ki jih je ponujal olimpijski marketing in
- navezavo stikov s slovenskimi športniki in panožnimi športnimi zvezami itd.
Koncept se ohranja še danes z razliko, da je klub dobil drugačno ime - klub sponzorjev, in združuje sponzorje OKS.
Delovna srečanja so organizirana navadno do 4-krat letno predvsem z namenom informiranja o preteklem, tekočem in prihajajočem marketinškem dogajanju (promocijske akcije, organiziranje posameznih projektov, …). Čedalje bolj pa njihova vsebina postaja usmerjena na nastajanje številnih idej o še boljšem marketinškem (so)delovanju, velikokrat kot predlogi s strani sponzorjev. To je odlično izhodišče, da na upravljanje olimpijskega marketinga vplivajo ravno tisti, ki so dejansko njegovi ustvarjalci oziroma podporniki.
Kontakt strokovne službe:
Dragica Koželj
Tel: 01 230 60 04
Email: dragica.kozelj@olympic.si