Coca-Cola kot sponzor OKS-ZŠZ ostaja zvesti podpornik olimpijskega gibanja, slovenskega športa in športnikov do konca leta 2024

Coca-Cola kot sponzor OKS-ZŠZ ostaja zvesti podpornik olimpijskega gibanja, slovenskega športa in športnikov do konca leta 2024
Prva v nizu aktivnosti novega cikla partnerskega sodelovanja med Coca-Colo in Olimpijskim komitejem Slovenije – Združenjem športnih zvez je kampanja za spodbujanje aktivnega življenjskega sloga Obrok za medaljo.
Coca-Cola HBC Slovenija v letošnjem letu s sklenitvijo sponzorske pogodbe z Olimpijskim komitejem Slovenije – Združenjem športnih zvez (OKS – ZŠZ) za obdobje 2021–2024 obnavlja zavezo podpiranja olimpijskega gibanja in olimpijskega duha v Sloveniji vse do konca leta 2024. Začetek novega štiriletnega partnerstva obeležuje kampanja Obrok za medaljo, v kateri športniki spodbujajo k bolj zdravim prehranskim izbiram in pozivajo k ohranjanju aktivnega življenjskega sloga.
 
Sodelovanje Coca-Cole z OKS – ZŠZ, ki je najpomembnejša institucija na področju športa v Sloveniji, se je začelo leta 2017. Nova štiriletna pogodba je osnova za nadaljevanje skupne poti s ciljem podpiranja slovenskih olimpijskih uspehov in športnikov, ki se bodo vpisali v zgodovino s svojimi nastopi na olimpijskih igrah in drugih tekmovanjih najvišjega kova.
 
Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvaško, Bosno in Hercegovino ter Slovenijo ob tem poudarja: »V zahtevnih časih, ko se v skupnostih, gospodarstvu in nenazadnje športu soočamo s številnimi izzivi, lahko najdemo navdih v olimpizmu, ki izpostavlja pomen medsebojnega razumevanja v duhu prijateljstva, solidarnosti in fair playa. Coca-Cola je sponzor olimpijskega gibanja z najdaljšim stažem, saj na globalni ravni podpira vse izvedbe olimpijskih iger od leta 1928, od leta 2017 pa tudi aktivnosti v Sloveniji. Zelo smo veseli nadaljevanja partnerstva z OKS – ZŠZ. S svojo podporo želimo slovenskim vrhunskim športnikom in skupnosti omogočiti, da izpolnijo svoj potencial.«
 
Coca-Cola vse od začetka sodelovanja podpira OKS – ZŠZ ter športnike in športnice pod okriljem te organizacije na vseh ravneh športa. Poleg olimpijske reprezentance se je podjetje doslej kot sponzor s svojimi aktivacijami redno vključevalo v dejavnosti mlajše reprezentance. Prav tako je sodelovalo pri izobraževanju mladih športnikov, prispevalo v sklad za športnike iz socialno ogroženih okolij ter podpiralo projekte športa za vse in športa na lokalni ravni. Leta 2019 je s projektom #vednopodpiraj podprlo program Športnih štipendij za mlade športnike in omogočilo zvišanje športnih štipendij. S sodelovanjem na raznih dogodkih OKS – ZŠZ in lastnimi aktivnostmi je Coca-Cola pomagala pri spodbujanju najširšega kroga ljudi k aktivnemu in zdravemu načinu življenja.
 
»Izjemno vesel in ponosen sem, da Coca-Cola ostaja del slovenske olimpijske družine. Gre za pomembnega podpornika naših olimpijcev in mlajših športnikov, ki si šele utirajo pot v vrhunske športne vode, in nenazadnje športa na lokalni ravni, ki je tolikokrat spregledan. Coca-Cola že od začetka sodelovanja nudi podporo Olimpijskemu komiteju Slovenije na vseh ravneh, tako v športnem kot izobraževalnem in okoljevarstvenem smislu. Prepričan sem, da bodo tudi naslednja štiri leta tako uspešna kot doslej ter da bo naše sodelovanje seglo tudi v olimpijski ciklus OI Pariz 2024–OI Los Angeles 2028 ter še dlje,« je poudaril Bogdan Gabrovec, predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije – Združenja športnih zvez.
 
Štiriletna pogodba z OKS – ZŠZ Coca-Coli tudi v prihodnje omogoča spodbujanje športa na najvišji, tekmovalni ravni, športa na lokalni ravni in rekreativnega športnega udejstvovanja vseh generacij, pa tudi razne skupne promocijske aktivnosti. Prva v nizu je trimesečna nacionalna kampanja Obrok za medaljo. V njej nastopajo kajakašica Eva Terčelj, atlet Luka Janežič, jadralec Žan Luka Zelko kot ambasadorji blagovne znamke Coca-Cola in vrednot podjetja za izbiro bolj zdravih prehranskih možnosti in aktivnega življenjskega sloga. V sklopu kampanje, ki se bo odvijala vse do sredine maja letos, poteka tudi nagradna igra. Za sodelovanje v njej potrošniki pod zamaškom promocijskih plastenk Coca-Cola in Fanta najdejo kodo, s katero zbirajo točke in se potegujejo za eno od 4.000 nagrad, ki spodbujajo zdrav življenjski slog.
 
Še več aktivnosti tako na globalni kot lokalni ravni sledi v prihodnje. V nadaljevanju letošnjega leta bo velik poudarek na osrednjem športnem dogodku, to so poletne olimpijske igre v Tokiu, ki se začenjajo v manj kot 100 dneh. Coca-Cola podpira olimpijsko gibanje in širi olimpizem med milijoni potrošnikov po vsem svetu že več kot 90 let. Družba The Coca-Cola Company na globalni ravni podpira olimpijske igre neprekinjeno od leta 1928 in tako ohranja najdaljši neprekinjen odnos z olimpijskim gibanjem in podporo Mednarodnega olimpijskega komiteja na svetu. Je tudi ponosni partner štafete olimpijske bakle že od leta 1992.
 
Več o kampanji Obrok za medaljo: https://register.coca-cola.com/si/obrokzamedaljo
 

Glavni sponzor

Glavni medijski sponzor

Veliki sponzorji

Sponzorji