Največji izziv športno-sponzorske industrije je soustvarjanje vsebin

Največji izziv športno-sponzorske industrije je soustvarjanje vsebin
Na področju športno-sponzorske industrije je splošno začutiti večji optimizem v primerjavi z letom 2020, saj se napoveduje manj odpovedi sponzorskih pogodb, polovica sponzorjev celo načrtuje sklepanje novih.
Partnerji Sport Media Focus, Ekonomska Fakulteta UL, Fakulteta za šport UL, Društvo za marketing Slovenije, Olimpijski komite Slovenije in Mediana so po lanskem letu znova pripravili raziskavo »Evolucija športno-sponzorske industrije v Sloveniji«, s katero spremljamo dogajanje v športno-sponzorski industriji ter razmišljamo o trendih v povezovanju slovenskega športa in posla. Osrednji cilj raziskave je povezovanje vseh ključnih deležnikov tega področja, kar bo omogočilo lažje in hitrejše odgovarjanje na izzive sodobnih družbenih sprememb, ki močno vplivajo tudi na športno-sponzorsko industrijo.

Raziskava je potekala med februarjem in marcem 2021 ter zajela tri ključne deležnike v športno sponzorski industriji: imetnike športne lastnike, sponzorje in uporabnike športa. Na strani sponzorjev je raziskava potekala na vzorcu 41 podjetij, ki predstavljajo večino vloženih sredstev na področju športa v Sloveniji. V vzorcu 42 imetnikov športne lastnine najdemo marketinško najbolj aktivne športne zveze, klube, športnike in organizatorje športnih tekmovanj. V segmentu uporabnikov športa gre za reprezentativen vzorec po spolu, starosti in regiji v velikosti 1000 odraslih prebivalcev Slovenije.

VEČ O RAZISKAVI

PREDSTAVITEV REZULTATOV

Glavni sponzor

Glavni medijski sponzor

Veliki sponzorji

Sponzorji