Olimpijske igre v Pekingu brez tujih gledalcev

Olimpijske igre v Pekingu brez tujih gledalcev
Med zimskimi olimpijskimi in paralimpijskimi igrami v Pekingu prihodnje leto zaradi pandemije novega koronavirusa ne bo gledalcev izven Kitajske, so sporočili iz Mednarodnega olimpijskega komiteja (MOK), ki ga povzema francoska tiskovna agencija AFP.

MOK, ki je objavil odločitve organizatorjev iger v Pekingu, je obenem sporočil, da cepljenim športnikom ne bo treba opraviti obvezne tritedenske karantene ob prihodu na Kitajsko. Izjema je le "upravičena zdravstvena izjema", ki bi jo priložili športniki, dodaja AFP.

Znova pa bodo morali športniki in člani odprav upoštevati ukrepe v posebnih mehurčkih, s katerimi bodo organizatorji skušali preprečiti vdor okužb v olimpijsko vas.

Več podrobnosti o ukrepih bodo organizatorji iger v sodelovanju z MOK-om objavili prihodnji mesec v posebnih razdelkih pravil za športnike, spremljevalce, člane organizacijskega osebja in predstavnike medijev.

Podobno je bilo že pred poletnimi olimpijskimi igrami v Tokiu, le da bodo v zimskem času na Kitajskem v igri strožji ukrepi. Ti za zdaj določajo popolno ločenost športnikov od prebivalstva ter vsakodnevno testiranje tako za vse udeležence iger kot delovne sile znotraj kitajskih meja, piše AFP.

Medtem ko na Japonskem z izjemo določenih prefektur (kolesarske preizkušnje pod vznožjem gore Fuji) na tekmovališčih ni bilo ne tujih ne domačih gledalcev, bodo na zimskih olimpijskih igrah lahko na tribunah sedeli le tisti, ki živijo znotraj kitajskih meja, bodisi so to domačini ali tujci, je še zapisala AFP.

Organizatorji in Mok za zdaj ostalih drastičnih odločitev ne bodo sprejemali, saj bo veliko odvisno tudi od stopnje precepljenosti tako med športniki kot med kitajskim prebivalstvom. Po zadnjih podatkih je bilo Kitajskem doslej polno precepljenih okoli 890 milijonov, od skupno okoli 1,4 milijarde prebivalcev.

Zimske olimpijske igre bodo v Pekingu na sporedu med 4. in 20. februarjem, paralimpijske pa med 4. in 13. marcem 2022.

Glavni sponzor

Glavni medijski sponzor

Veliki sponzorji

Sponzorji