V petek so v okviru letošnje SPORTO konference podelili istoimenske nagrade, s katerimi strokovna komisija izbere najodmevnejše in najbolj prepoznavne projekte, povezane z marketingom v športu. Olimpijski komite Slovenije je za leto 2021 prejel dve nagradi.
V letu 2021 sta komisijo prepričala dva projekta Olimpijskega komiteja Slovenije. Slovenska bakla, ki je pred začetkom olimpijskih iger v Tokiu obiskala vse slovenske občine in med ljudmi širila olimpijski duh, je bila izbrana za najboljši dogodek, kampanja »Imamo to. Imamo Tokio!«, ki jo je OKS pripravil v sodelovanju z agencijama Arnoldvuga in Herman & partnerji, pa je osvojila prvo mesto v konkurenci komuniciranja športnih subjektov.
Sporto konferenca je vodilna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v našem delu Evrope, ki na enem mestu združuje predstavnike podjetij (sponzorjev), klubov, zvez, organizatorjev dogodkov, agencij, medijev in ostalih, ki sestavljajo industrijo športnega posla. Prva izvedba konference je potekala leta 2004.