Podari del dohodnine športu!

Imamo to! Peking prihajamo!

Imamo to! Peking prihajamo!
Zimska olimpijska kampanja »Imamo to! Peking prihajamo!« je nadaljevanje zelo uspešne kampanje »Imamo to! Imamo Tokio!«, ki jo Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez (OKS-ZŠZ), pripravil za olimpijske igre v Tokiu in je bila najbolj prepoznavna olimpijska kampanja OKS do sedaj, prejela pa je tudi prestižno SPORTO nagrado.

Pri kreiranju kampanje za olimpijske igre v Pekingu, sta tako kot za olimpijske igre v Tokiu sodelovali agenciji Herman in partnerji in ArnoldVuga, ki sta se skupaj z OKS-ZŠZ odločili, da skozi mega navijaški mozaik športnikom pokažemo, da imajo izjemno veliko podporo v Sloveniji. Mega navijaški mozaik je sestavljen iz fotografij nosilcev Slovenske bakle, ki so pred olimpijskimi igrami v Tokiu baklo ponesli skozi 211 slovenskih občin in pokazali, da Slovenci zelo radi ustvarjamo olimpijske vsebine in vedno podpiramo naše olimpijce. Na drugi strani pa so lahko navijači v mega navijaški mozaik oddali svoje fotografije podpore tudi v jesenski digitalni akciji, ki jo je OKS pripravil skupaj z nekadanjim odličnim olimpijcem Filipom Flisarjem. Prav zato je glavni moto kampanje: NAŠI USPEHI SO SESTAVLJENI IZ VAŠEGA NAVDUŠENJA.

»Imamo to! Peking prihajamo!« je postal nosilni slogan kampanje, ključnik pri vseh vsebinah na družanih omrežjih pa ostaja, tako kot med olimpijskimi igrami v Tokiu #imamoto. Priznani grški umetnik Charis Tsevis, ki je sodeloval tudi z največjimi svetovnimi blagovnimi znamkami in športnimi klubi, je v mozaiku upodobil najboljšega slovenskega smučarskega skakalca Anžeta Laniška, izjemno smučarko Ilko Štuhec, najboljšo sprinterko v smučarskem teku v prejšnji sezoni Anamarijo Lampič in najboljšega moškega zimskega olimpijca v Sloveniji ter trikratnega dobitnika olimpijske medalje Žana Koširja. Prepričani smo, da v vseh 43 športnikih, ki bodo zastopali Slovenijo na olimpijskih igrah v Pekingu živi pogum, ponos in moč, da dosežejo cilje. Navijači smo tisti, ki jim lahko pomagamo, da jih uresničijo skupaj z nami. Prav zato so uspehi naših športnikov sestavljeni iz navdušenja slovenskih navijačev, kar je uprizorjeno tudi v Mega navijaškem mozaiku.

Glavni sponzor

Glavni medijski sponzor

Veliki sponzorji

Sponzorji