Prireditelji v Parizu kljub kritikam zadovoljni s prodajo vstopnic

Prireditelji v Parizu kljub kritikam zadovoljni s prodajo vstopnic
Prireditelji olimpijskih iger v Parizu 2024 so sporočili, da so do zdaj prodali tretjino vseh vstopnic za tekmovanje oziroma 3,25 milijona. A obenem se srečujejo s kritikami zaradi prodaje paketov vstopnic in visokih cen. V prvem delu prodaje so bile namreč na voljo samo vstopnice v paketih, ko so morali navijači kupiti vstopnice vsaj za tri različne panoge. Pri tem je bilo povprečje cen 300 evrov, za štiričlansko družino je tako strošek zlahka presegel tisoč evrov.

"Ta prva faza prodaje je bila uspešna. Razumemo pa nezadovoljstvo in jezo nekaterih, ki so bili nezadovoljni," je dejal Estanguet. Pojasnil je, da so za omejeno število vstopnic, približno milijon, določili osnovno ceno 24 evrov, večina prodanih vstopnic pa spada v kategorijo "srednjega razreda" s ceno okrog 100 evrov.

V drugi fazi prodaje, začela se bo 11. maja, bo mogoče kupiti tudi posamične vstopnice. Glede cen pa se razmerja ne bodo bistveno spremenila, saj bodo takrat na voljo tudi bolj zaželena tekmovanja, kot sta košarkarski finale in atletika. Cene vstopnic za finale košarke se gibljejo od 80 pa vse do 980 €. Med bolj iskane spadajo tudi vstopnice za obe slavnostni prireditvi ob uvodu in koncu iger, pa tudi tiste za finalna atletska tekmovanja. Cenovni razpon vstopnic za atletiko je med 125 in 980 €. Kljub visokim cenam pričakujejo veliko zanimanja, zato se bodo morali tisti, ki jih bodo želeli kupiti, do 20. aprila prijaviti na seznam, s katerega bodo nato izžrebali kupce za 1,5 milijona vstopnic.

"Ta drugi del prodaje bo navijačem ponudil možnost, da kupijo neprecenljivo življenjsko izkušnjo," je o uspehu prodaje prepričan vodja organizacijskega odbora. Najdražje vstopnice bodo tiste za slovesnost ob odprtju, ki jo bodo v Parizu pripravili na reki Seni. Za najboljša mesta na obrežju z neokrnjenim razgledom na dogajanje bodo morali navijači plačati 2700 €. "Drago bo, ker bo nekaj posebnega. To bo spektakel v izjemnem mestu," meni Estanguet. Kot še dodajajo pri AFP, se v Parizu branijo, da so cene njihovih vstopnic primerljive s tistimi v Londonu 2012, upoštevajoč inflacijo. V Riu 2016 so bile sicer cenejše, v Tokiu 2020 pa dražje, a jih navijači zaradi koronskih omejitev niti niso mogli izkoristiti.

Glavni sponzor

Glavni medijski sponzor

Veliki sponzorji

Sponzorji