Bakla 2024

Olimpijska kampanja Pariz 2024: "Imamo to. Pariz, prihajamo!"

Olimpijska kampanja Pariz 2024:
Olimpijski komite Slovenije - Združenje športnih zvez (OKS-ZŠZ) se že dobri dve leti vneto pripravlja na olimpijske igre v Parizu. Pomemben del teh priprav je olimpijska kampanja Pariz 2024, ki je rezultat tesnega sodelovanja OKS-ZŠZ in Slovenske turistične organizacije (STO). Cilj kampanje je slaviti duh in dosežke slovenskih olimpijcev, hkrati pa poudariti potencial Slovenije kot izvrstne turistične destinacije. S sporočilom »Imamo to. Pariz, prihajamo!« združuje naše vrhunske športnike in športnice ter opozarja na prihajajoči mednarodni spektakel letošnjega poletja.

Olimpijske igre v Parizu bodo zagotovo eden najvidnejših in najodmevnejših dogodkov, ki bo sfere športa prenesel tudi v kulturo, kulinariko, gospodarstvo in mednarodno povezovanje. Kot država, znana po svoji športni moči, želi Slovenija to priznanje razširiti na različne sektorje, s čimer bi povečala svojo privlačnost za turiste, poslovneže, navijače in navdušence srčnih držav. Čeprav je Slovenija po velikosti in številu prebivalcev med manjšimi državami, pa v mednarodnem športnem okolju velja za športno velesilo. Po pričakovanjih OKS-ZŠZ bo na letošnjih olimpijskih igrah imela najštevilčnejšo reprezentanco v zgodovini Republike Slovenije, saj bo le-ta štela med 80 in 100 športnikov.

Kampanja s sporočilom »Imamo to. Pariz, prihajamo!«, ki smo jo uradno predstavili v Centru Rog v Ljubljani, ponazarja edinstveno kombinacijo slovenske športne odličnosti in turističnega potenciala naše slikovite alpske države. Vsaka od lokacij predstavlja raznoliko in privlačno slovensko pokrajino, športniki in športnice pa simbolizirajo predanost slovenskih prebivalcev športu. Verjamemo, da bo olimpijska kampanja Pariz 2024 dosegla svoj namen; t.j. povečati narodno zavest in prepoznavnost Slovenije na tujem trgu ter navdušiti slehernega Slovenca k spremljanju nastopov slovenskih olimpijcev in olimpijk.

Saša Hess, režiser olimpijske kampanje Pariz 2024 je poudaril organizacijo snemanj, ki je bila res na vrhuncu: »Lahko smo hvaležni, da živimo v takšnem okolju, takšni naravi. Narave si ne moreš podrediti, lahko pa jo ujameš v pravem trenutku, pravem momentu. In tukaj je bilo potrebno veliko organizacijske volje, da smo lahko kampanjo s pomočjo športnikov spravili v to obliko, ki nas zdaj navdihuje in motivira.«

Predsednik OKS-ZŠZ Franjo Bobinac je poudaril tesno navezo OKS-ZŠZ in STO kot dokaz povezanosti in ambicioznosti dveh slovenskih krovnih organizacij v športu in turizmu ter ob predstavitvi ponosno dejal: "Kampanja ni izjemna le zaradi 10 lokacij, kjer smo snemali in 20 sodelujočih športnikov in športnic, temveč tudi zaradi jasno zastavljene ideje, ki so jo kreativci znali splesti v čudovito zgodbo narave športnikov in narave, prirode, ki jo ponuja naša slikovita Slovenija. Ta kampanja je res izjemna. Če parafraziram znameniti stavek iz filma Casablanca: »To je ne le začetek, ampak tudi nadaljevanje lepega prijateljstva med slovenskim turizmom in slovenskim športom.« IMAMO TO. PARIZ, PRIHAJAMO!"

Direktorica STO mag. Maja Pak Olaj je poudarila: »Olimpijske igre v Parizu predstavljajo edinstveno priložnost za Slovenijo, da se predstavi kot destinacija, kjer se prepletata vrhunski šport in osupljiva narava. Kampanja, ki združuje naše športne junake ter čudovite podobe naše narave, ni le promocija naše dežele kot turistične destinacije, temveč tudi kot prostora, kjer so šport, zdrav življenjski slog in trajnostne vrednote globoko zakoreninjeni. Prepričani smo, da bo ta kampanja navdušila številne obiskovalce iz celega sveta ter jih povabila, da odkrijejo in občutijo Slovenijo na povsem nov način.«

Predstavljena olimpijska kampanja vključuje izjemne fotografije in video posnetke 10 dih jemajočih lokacij (Otočec in Dolenjska, Bled in Alpe, Dolina Soče, Ptuj, Piran in Obala, Postojnska jama ter Ljubljana) ter več kot 20 vrhunskih športnikov in športnic (Tadej Pogačar, Janja Garnbret, Kristjan Čeh, Andreja Leški, Toni Vodišek in ženska rokometna reprezentanca). Odlične vizualne vsebine podpira glasbena podlaga slovenskega glasbenika DJ Umeka.

Judoistka Andreja Leški, ki je ena izmed nastopajočih v olimpijski kampanji je dejala: »Snemanje na različnih lokacijah je izvrsten opomnik, kaj ponuja Slovenija in da se kdaj lahko zatečemo k treningom tudi v naravo. Všeč mi je ta besedna igra »vse je v naši naravi«, saj je naša narava zares unikatna – tudi narava kot narava vsakega posameznika. Kampanja v meni vzbudi vznemirljive občutke, še posebej dodatno motivacijo. Zavedam se, da je Slovenija zares visoko v svetu športa in lahko smo ponosni nase.«

Več kot enoletna akcija, rojena iz ljubezni do narave, športne strasti in ustvarjalnosti, razkriva očarljivo lepoto Slovenije ter naravo naših športnikov in športnic, ki s svojimi dosežki, srčnostjo in predanostjo osvajajo svet. Zgodba prikazuje tako ikonične dele Slovenije kot tudi srce in dušo njenih športnikov, ki so v domovino prinesli že več kot 100 olimpijskih kolajn.

Kampanja vzbuja ponos in povezanost med Slovenci in verjamemo, da bo izvabila občudovanje in navdušenje domače in svetovne javnosti tako nad Slovenijo kot nad olimpijsko reprezentanco Slovenije.

Glavni sponzor

Glavni medijski sponzor

Veliki sponzorji

Sponzorji