Podari del dohodnine športu!

Plaktivat GO! Poženi se v tek

Plaktivat GO! Poženi se v tek
TAM-TAM v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije – Združenjem športnih zvez objavlja osmi natečaj PLAKTIVAT za oblikovanje mestnega plakata na temo POŽENI SE V TEK. Prijave se zbirajo do vključno 7. aprila 2017, zmagovalni plakat pa bo natisnjen in javno objavljen na 500 TAM-TAM plakatnih mestih po Sloveniji ter prijavljen v tekmovalne dele festivalov Slovenski oglaševalski festival SOF in Bienale vidnih sporočil Slovenije.
Z začetkom marca se vrača natečaj Plaktivat, ki ga že osmič organizira podjetje TAM-TAM. Plaktivat je fuzija dobre družbeno odgovorne ideje, ustvarjalnosti in javnega medija. Obenem pa projekt opozarja tudi na učinkovitost, družbeno vlogo in odgovornost, ki jo lahko zavzema mestni plakat, kot razširjen in vpliven medijski format.

Tokratni natečaj z naslovom POŽENI SE V TEK podjetje TAM-TAM organizira v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije – Združenjem športnih zvez. Živimo namreč v času, ko stopnja razvitosti veliko ljudem omogoča življenje z malo ali nič telesnega napora pri opravljanju vsakodnevnih dejavnosti. Fizično pasiven življenjski stil pa ima pogosto negativne posledice za naše počutje in zdravje. Kdor fizično dela ne opravlja, ali ne telovadi, povečuje možnost nastanka kroničnih bolezni in debelosti, kar lahko naposled vodi tudi v psihične težave. 
Nekateri skušajo pasiven življenjski slog omiliti s farmacevtskimi zdravili, namesto da bi »zdravili« vzrok. V tej deželi imamo na voljo učinkovito in naravno zdravilo – izjemno pokrajino, ki večini Slovencev ponuja široke možnosti športnih dejavnosti. Za sprehod ali tek primeren teren je blizu vrat stanovanja večine Slovencev.

Veliko Slovencev redno hodi po cestah med travniki, po planjavah, gričih in hribih. Vendar pa je tudi znano, da se 440.000 (22 odstotkov) Slovencev nikoli ne ukvarja s športom.  Plaktivat tako tudi v svoji osmi izdaji ostaja zvest svoji družbeno odgovorni vlogi in spodbuja k pozitivnim premikom v naših glavah in širši družbi. Tomaž Drozg, direktor družbe TAM-TAM pravi: »V TAM-TAMu čutimo odgovornost do nadaljnjega družbenega razvoja. Menimo, da je mestni plakat kot izjemno razširjen in hkrati najstarejši medijski format z velikim vplivom pravi format za vpliv na javno mnenje in premikanje mej. S tokratnim PLAKTIVATOM tako vabimo k ustvarjanju na temo gibanja, sodelujoči pa naj svoja dela oddajo do vključno 7. aprila 2017«.

Več o predmetu in cilju natečaja preberite na http://tam-tam.si/slo/plaktivat.  
 

Glavni sponzor

Glavni medijski sponzor

Veliki sponzorji

Sponzorji