Novinarska konferenca: Evropski teden športa #BeActive

Novinarska konferenca: Evropski teden športa #BeActive
Letošnji Evropski teden športa, ki bo med 23. in 30. septembrom, bo v znamenju gesla Bodite aktivni #BeActive. Cilj kampanje, ki je pobuda Evropske komisije za spodbujanje športa in telesne dejavnosti v Evropi, je vse ljudi spodbuditi k telesni dejavnosti.
Za razliko od Evropske unije se v Sloveniji delež telesno dejavnih prebivalcev povečuje. Šport in telesna dejavnost sta pomembna za ohranjanje in krepitev zdravja, sporočajo organizatorji kampanje, katere cilj je spraviti v gibanje čim več Evropejcev. Letošnji Evropski teden športa bo v Sloveniji že tretji po vrsti. Nacionalni koordinator projekta je Olimpijski komite Slovenije - Združenje športnih zvez, slovenski partnerji projekta so ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, ministrstvo za zdravje in ministrstvo za kulturo.

Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez je pred začetkom Evropskega tedna športa na peronu glavne železniške postaje v Ljubljani pripravil novinarsko konferenco, kjer je v družbi sogovornikov predstavil cilje, namen in osrednje dogodke letošnjega projekta športa za vse pri krovni športni organizaciji.
Evropski teden športa je pobuda Evropske komisije za spodbujanje športa in telesne dejavnosti v Evropi. Glavna tema kampanje ostaja #BeActive (Bodite aktivni), njen cilj pa je vse ljudi spodbuditi k telesni dejavnosti, ne le med tednom športa, temveč vse leto. Šport in telesna dejavnost sta pomembna za ohranjanje in krepitev zdravja ter prispevata k aktivnemu in zdravemu staranju. Poleg tega je šport lahko sredstvo za socialno vključevanje, širjenje sporočila strpnosti in krepitev državljanstva ter povezanosti po Evropski uniji, poudarjajo organizatorji kampanje.

Evropski teden športa je priložnost tudi za povezovanje, združevanje, vključevanje. Že drugo leto zapored ga povezujejo s programom Dober tek Slovenija, nacionalnim programom o prehrani in telesni dejavnosti. Letošnja novost je povezovanje s kulturo v okviru projekta Umetnost, šport in dediščina. S programom različnih ustvarjalnih delavnic povezujejo kulturo in šport ter spodbujajo h kakovostnemu preživljanju prostega časa.

V dneh, ki so pred nami bo v Sloveniji cela vrsta dogodkov, med katerimi velja izpostaviti projekt za naše najmlajše športne navdušence. Olimpijski festival bo letos, že tretjič zapored, na enem mestu predstavil več kot 40 športnih disciplin. Dogodek je namenjen otrokom in njihovemu stiku s športom, spoznavanju športnega duha in fair playa, s čimer jih želijo navdušiti nad gibanjem in vse skupaj obogatiti z delčkom olimpijske izkušnje.
"Skozi zabavo, športne delavnice ter pester spremljevalni program, želimo otrokom prikazati, kako pomembno se je športno udejstvovati in kako lahko šport pozitivno vpliva na njihovo življenje in na njihove dosežke. Cilj festivala je mladim predstaviti šport v najširšem pomenu besede; igrivo, zabavno in njim primerno, da začutijo in vzljubijo šport, ki lahko postane sestavni del njihovega življenja. Na Olimpijskem festivalu bodo otroci lahko spoznali široko paleto športov ter opravili različne športne izzive, prebudili bodo športnega duha, starši pa notranjega otroka," dodajajo pri Olimpijskem komiteju Slovenije.

Na sporedu dogodkov sta mini olimpijadi v Krškem in Tržiču, športne igre zaposlenih v Novi Gorici, romska olimpijada v Novem mestu, Slovenija planinari na Roblekov domu, nacionalni strokovni posvet in odprtje razstave Umetnost, šport in dediščina v Centru kulture Španski borci, aktivni dan starejših na stadionu Kodeljevo, strokovni posvet o gibanju in prehrani Kaj je zdrav šport mladih? v Grand hotel Unionu v Ljubljani, četrtek v Laškem je namenjen dnevu s športniki invalidi, konec prihodnjega tedna pa se bo dogajanje sklenilo s petkovim in sobotnim olimpijskim festivalom na ljubljanskem Kongresnem trgu.

Po koncu novinarske konference se je ministrica za izobraževanje, znanost in šport Maja Makovec Brenčič z nekdanjim košarkarskim asom Markom Miličem in triatlonko Matejo Šimic, trojici se je pridružila tudi maskota simpatični lisjak Foksi, pomerila v spretnostih na disku za ravnotežje ter se izkazala za zelo spretno, saj se je v stoječem položaju na deski obdržala najdlje.

Poleg aktivnosti in dogodkov, ki se bodo dogajali v okviru letošnjega Evropskega tedna športa sta sogovornika, Marko Milič in Mateja Šimic predstavila tudi projekt Olimpijski festival, ki letos predstavlja zaključek tedna športa. Obraz Olimpijskega festivala je maskota OKS-ZŠZ, lisjak Foksi, ki je letos doživel pravo preobrazbo. Poleg nove podobe je na police trgovin poslal tudi kopico svojih izdelkov. V sodelovanju s sponzorjem Alpsko mleko, Foksi sedaj v treh zimskih različicah krasi 2dcl embalaže Alpskega mleka. Skupaj s partnerjem, Mladinsko knjigo, smo ustvarili tudi slikanico ''Foksi in športni duh'', ki se bo začela prodajati naslednji teden, prav na Olimpijskem festivalu. Decembra  nas bodo razveselili tudi plišasti Foksiji v dveh različnih velikostih, ravno prav za božična in novoletna darila.

 
 

Glavni sponzor

Glavni medijski sponzor

Veliki sponzorji

Sponzorji