Ko je sredi poletja nekaj senc hušknilo v planiško podzemlje, so redke priče po njihovi opravi za trenutek pomislile, da se bo morda naslednja sezona Igre prestolov snemala pod Poncami. A ko so bolje pogledali, so za mojstrsko masko in bojevniško opremo Ane Lazovske prepoznali junake snežnih strmin, med njimi tudi dobitnika olimpijske kolajne, letalca Petra Prevca in alpsko smučarko Ilko Štuhec, pa biatlonca Jakova Faka in kros smučarja Filipa Flisarja.
In kaj so počeli vsi ti vrhunski mojstri sredi poletja v planiškem podzemlju?
Pod budnim očesom režiserja Jureta Plešca so snemali televizijski oglas, ki so ga za Olimpijski komite Slovenije zasnovali v agenciji ArnoldVuga.
Ko so se potem v montaži njihovi bojevniški posnetki srečali še z ledenimi »shoti« hokejistov, posnetimi v jeseniški dvorani pod Mežakljo, je slika čakala samo še na globok glas Roberta Vrtovška – Mačka in zvočno opremo Saša Kalana – in rodil se je spot, ki je dejansko čakal »na ledu« več kot pol leta, da je lahko v skladu z zahtevnimi pravili Mednarodnega olimpijskega komiteja ugledal (televizijsko) luč dneva 1. februarja 2018.
Vmes se je zgodilo marsikaj: grdo se je poškodovala Ilka, a ostala kraljica spota, za katero se bodo zdaj na tujem borili njeni olimpijski kolegi; Jakov je postal še večji nacionalni junak; Peter Prevc pa se vrača na zmagovalne odre ... Na istih prizoriščih in ob podobnih tonih so na pot krenili najmlajši športniki – in ponesli baklo olimpijskega ponosa po Sloveniji.
Nekateri bodo v »junakih ledu in snega« našli junake s severnega zidu Igre prestolov, drugi prepoznali pomežik ohojevski instalaciji Triglava, predvsem pa bo na številnih tv-ekranih, računalnikih in radijskih sprejemnikih po Sloveniji odmevala oda slovenskim zimskim olimpionikom:
Pri nas smo se od nekdaj najbolje borili v snegu,
pozimi se najraje spuščamo po strmem bregu.
Kdor z orli leta, ta s telemarkom pristaja,
niti v najhujšem mrazu nam strah ne nagaja.
Ker največje junake držimo na ledu,
zlato gori v njih srcih, a ledeni v pogledu.
Zato se v deželi snežnega tigra počutimo kot doma,
čakaj, le čakaj, ti Južna Koreja,
naš #olimpijski ponos ledu in snega
Pod budnim očesom režiserja Jureta Plešca so snemali televizijski oglas, ki so ga za Olimpijski komite Slovenije zasnovali v agenciji ArnoldVuga.
Ko so se potem v montaži njihovi bojevniški posnetki srečali še z ledenimi »shoti« hokejistov, posnetimi v jeseniški dvorani pod Mežakljo, je slika čakala samo še na globok glas Roberta Vrtovška – Mačka in zvočno opremo Saša Kalana – in rodil se je spot, ki je dejansko čakal »na ledu« več kot pol leta, da je lahko v skladu z zahtevnimi pravili Mednarodnega olimpijskega komiteja ugledal (televizijsko) luč dneva 1. februarja 2018.
Vmes se je zgodilo marsikaj: grdo se je poškodovala Ilka, a ostala kraljica spota, za katero se bodo zdaj na tujem borili njeni olimpijski kolegi; Jakov je postal še večji nacionalni junak; Peter Prevc pa se vrača na zmagovalne odre ... Na istih prizoriščih in ob podobnih tonih so na pot krenili najmlajši športniki – in ponesli baklo olimpijskega ponosa po Sloveniji.
Nekateri bodo v »junakih ledu in snega« našli junake s severnega zidu Igre prestolov, drugi prepoznali pomežik ohojevski instalaciji Triglava, predvsem pa bo na številnih tv-ekranih, računalnikih in radijskih sprejemnikih po Sloveniji odmevala oda slovenskim zimskim olimpionikom:
Pri nas smo se od nekdaj najbolje borili v snegu,
pozimi se najraje spuščamo po strmem bregu.
Kdor z orli leta, ta s telemarkom pristaja,
niti v najhujšem mrazu nam strah ne nagaja.
Ker največje junake držimo na ledu,
zlato gori v njih srcih, a ledeni v pogledu.
Zato se v deželi snežnega tigra počutimo kot doma,
čakaj, le čakaj, ti Južna Koreja,
naš #olimpijski ponos ledu in snega