Olimpijski komite Slovenije je že pred zimskimi olimpijskimi igrami v Pjongčangu poglobil sodelovanje z globalnim olimpijskim partnerjem, podjetjem Procter&Gamble ter skupaj z letošnjimi ambasadorkami kampanje podaril 20.000 eur sredstev Fundaciji za športnike iz socialno šibkih okolij.
Letošnjo globalno kampanjo, Ljubezen nad predsodki, je P&G predstavil v videu, v katerem prikazuje, kakšen bi lahko bil svet, če bi ga vsi videli skozi mamine oči. Ambasadorki kampanje v Sloveniji sta bili Ilka Štuhec in njena mama Darja Črnko.
Športniki se na svoji poti srečujejo s številnimi preizkušnjami, izzivi in predsodki. To pot jim skoraj vedno najbolj olajša mama, vir brezpogojne ljubezni in neizčrpne podpore. Kampanja slavi vlogo mame, ki ni le najbolj zavzet podpornik svojega otroka, ampak tudi najbolje vidi njegov potencial, ne glede na to, kako ga vidijo drugi. Športniki po vsem svetu se strinjajo, da je lahko pot do olimpijskih iger polna ovir in da je na njej podpora mame neprecenljiva.
Letošnja kampanja #HvalaMama je dobila epilog tudi v Sloveniji, ko sta obraza kampanje ter podjetje P&G Slovenija podarili 20.000 Fundaciji OKS, ki zbira sredstva za športnike iz socialno ogroženih okolij. Predsednik Fundacije, olimpionik Miroslav Cerar, je v Slovenskem olimpijskem izobraževalnem centru sprejel glavni junakinji kampanje, ki sta mu izročila simbolični ček za 20.000 eur.
Generalna direktrorica podjetja Orbico, Tatjana Čadež, je ob tej priložnosti dejala: ''Veseli smo, da smo lahko globalno kampanjo podjetja P&G »Hvala, mama« nadgradili in naredili bolj slovensko. Športniki se na svoji poti pogosto srečujejo s številnimi preizkušnjami, izzivi in predsodki. To pot jim skoraj vedno najbolj olajša mama, vir brezpogojne ljubezni in neizčrpne podpore. Ker pa ukvarjanje s športom zraven predanosti zahteva tudi finančna sredstva, smo se odločili donirati Fundaciji Olimpijskega komiteja Slovenije z željo, da pomagamo zagotoviti ustrezne pogoje za trening čim več perspektivnim športnikom. In po rezultatih sodeč, nam teh v Sloveniji res ne manjka. Posebej bi se želela zahvaliti ambasadorkama akcije, ki sta pomembno prispevali k njeni prepoznavnosti - Ilki Štuhec in Darji Črnko. V čast nam je bilo, da smo lahko sodelovali. Prav tako hvala vsem, ki so sodelovali, da smo skupaj izpeljali tako lep projekt.''
Tudi letos bomo na OKS organizirali že tradicionalni Gala dobrodelni večer, s katerimi bomo zbirali sredstva za Fundacijo in tako pomagali mladim športnikom do boljših možnosti in pogojev do doseganja vrhunskih rezultatov.
Več o Fundaciji si lahko preberete na povezavi.
Športniki se na svoji poti srečujejo s številnimi preizkušnjami, izzivi in predsodki. To pot jim skoraj vedno najbolj olajša mama, vir brezpogojne ljubezni in neizčrpne podpore. Kampanja slavi vlogo mame, ki ni le najbolj zavzet podpornik svojega otroka, ampak tudi najbolje vidi njegov potencial, ne glede na to, kako ga vidijo drugi. Športniki po vsem svetu se strinjajo, da je lahko pot do olimpijskih iger polna ovir in da je na njej podpora mame neprecenljiva.
Letošnja kampanja #HvalaMama je dobila epilog tudi v Sloveniji, ko sta obraza kampanje ter podjetje P&G Slovenija podarili 20.000 Fundaciji OKS, ki zbira sredstva za športnike iz socialno ogroženih okolij. Predsednik Fundacije, olimpionik Miroslav Cerar, je v Slovenskem olimpijskem izobraževalnem centru sprejel glavni junakinji kampanje, ki sta mu izročila simbolični ček za 20.000 eur.
Generalna direktrorica podjetja Orbico, Tatjana Čadež, je ob tej priložnosti dejala: ''Veseli smo, da smo lahko globalno kampanjo podjetja P&G »Hvala, mama« nadgradili in naredili bolj slovensko. Športniki se na svoji poti pogosto srečujejo s številnimi preizkušnjami, izzivi in predsodki. To pot jim skoraj vedno najbolj olajša mama, vir brezpogojne ljubezni in neizčrpne podpore. Ker pa ukvarjanje s športom zraven predanosti zahteva tudi finančna sredstva, smo se odločili donirati Fundaciji Olimpijskega komiteja Slovenije z željo, da pomagamo zagotoviti ustrezne pogoje za trening čim več perspektivnim športnikom. In po rezultatih sodeč, nam teh v Sloveniji res ne manjka. Posebej bi se želela zahvaliti ambasadorkama akcije, ki sta pomembno prispevali k njeni prepoznavnosti - Ilki Štuhec in Darji Črnko. V čast nam je bilo, da smo lahko sodelovali. Prav tako hvala vsem, ki so sodelovali, da smo skupaj izpeljali tako lep projekt.''
Tudi letos bomo na OKS organizirali že tradicionalni Gala dobrodelni večer, s katerimi bomo zbirali sredstva za Fundacijo in tako pomagali mladim športnikom do boljših možnosti in pogojev do doseganja vrhunskih rezultatov.
Več o Fundaciji si lahko preberete na povezavi.